Valokuvia

Sukuseuramme aktiivit kotiseuduillaan kesällä 2011. Voit lähettää tähän osioon valokuviasi, joita harkinnan mukaan liitämme jäsentemme nähtäviksi. Mikäli haluat kuvat vain jäsentemme näkyville laita siitä maininta toimittaessa kuvasi meille.

Runsaasti kuvia muista sukuseuran tapahtumista ja matkoista tulee tänne myöhemmin, kun ehritään laittaa. Terveisin Raija

2.7.1989 SÄKYLÄSSÄ PERUSTETTIIN LALLUKAN SUKUSEURA KESÄLLÄ 2009 VIETETTIIN KARJALAN TALOLLA SUKUSEURAN 20-VUOTISJUHLAA

Kuvia kesäretkiltä 2011

Muutamat jäsenemme olivat kahdella retkellä viime kesänä viikkoa ennen juhannusta ja heinäkuun alussa. Tässä kuvia retkeltämme.

Aino Similän os. Lallukka lapsenlapsia ja heidän lapsiaan lähdössä Karjalaan Lappeenranssa Juho ja Maria Lallukan muistomerkillä
Similöitä Räisälän hovin rappusilla.
Kerran niin kukoistava Räisälänhovi on pilalle rapistunut. Tässä on pidetty Räisälän kunnan muistaakseni 100-vuotisjuhlat
Adam lallukan tilalla, taustalla talon rauniot ovat jo jääneet metsän sisään.
Toiselta retkeltä. "Lallukoita" Lallukanmäellä Humalaisissa.
Lohilampi on lähde, joka tuottaa näin kuivallakin kesäkaudella (+35) ainakin 100 l/s raikasta vettä. Runebergin lähde on tämän rinnalla pikkuinen "liru". Tämä sijaisee noin 3 km:n päässä lallukanmäeltä. Helikopterit valvoivat meitä metsässä samoillessamme.
Käytiin Käkisalmessa. Lokki oli oikealla paikallaan ja oikeassa tehtävässään.