Jäsenedut

Sukuseuran jäsenenä saat joko sähköpostina tai kirjeitse toimitetun jäsentiedotteen n. 4-8 kertaa vuodessa. Jäsentiedote pyrkii pitämään Sinut ajan tasalla sukuseurassa viriävästä toiminnasta sekä mm. Karjalaan tehtävistä kotiseutumatkoista. Hallituksen toimintaan voit myös osallistua eri tavoin joko hallituksen jäsenenä tai tekemällä aloitteita hallituksen jäsenille.

Voimme mm. myös jakaa stipendejä opiskelu- ja tai urheilukilpailuvalmentautumiseen.

Jäsenmaksu vuonna 2023 on   20 euroa. Jäsenmaksun maksamalla tuet ennenkaikkea sukututkimuksemme ja yhteisten tilaisuuksien onnistumista. Jäsenille myytävistä tuotteista, jotka ovat hinnaltaan omakustannushintaisia, on esittely  osiossa  tuotteistomme hintoineen.

Vaikuta sukuseurasi tulevaisuuteen, vaikutat omaan tulevaisuuteesi. Vaikuta ja kerro millaista toimintaa haluaisit sukuseurassa olevan. On ehdotettu mm. mahdollista osallistumista omalla venekunnalla Sulkavan Soutuihin ja sen yhteydessä pidettävää suvun nuorison tapaamista. Myös esim kyykkä- tai mölkkykisoja on ehdotettu.

Viimeinen jäsenkokous pidettiin 7.9.2019. Tilaisuudesta osiossa " tapahtumat" enemmän.

Kts tuoteosiotamme. Hinnat muutettu hankintahintojen noustua.Tuotteita runsaasti myynnissä, paitsi sukukirjaa. T-paitojakin eri kokoja. Kesällä suvun valkoinen T-paita logollamme on varsin viileää päälläpidettävää.