LALLUKAN SUKUSEURA RY:EEN kuului v 2020  65 jäsentä.

Jäsenistön kokous pidetään joka vuosi. Vuosikokouksessa päätetään normaalit yhdistyslain  mukaiset asiat. Lisäksi voidaan kiinnostuksen myötä pitää erillisiä vapaamuotoisia tapahtumia, kokouksia jne.

Jäsenistön valitsema 4-8 jäseninen hallitus kokoontuu  tarvittaessa käsittelemään jäsenistölle tärkeitä asioita ja tulevaisuuden suunnitelmia sekä toiminta-ajatuksessa tarkoitettuja tehtäviä ja päämääriä.

Toiminnastaan hallitus tiedottaa talvikuukausina jäsenilleen tiedotteella, joka sai  nimeksi LALLUKAT TOVEPERRÄÄ.  Jäsentiedotteiden toivotaan herättävän jäsenistössä uusia ideoita tai haikeita muistoja. Toivomme jäsenten aktiivista MOLEMMINPUOLISTA kommunikaatiota hallitukseen päin. Hallitus on jäsenten aktiivinen toimeenpaneva elin.

Hallitus asettaa erityisen tapahtuman, tilaisuuden tai kokouksen suunnittelemiseksi keskuudestaan toimikuntia. Aktiivisesta toimikunnasta pyritään tiedottamaan ajankohtaisesti ja hyviä ehdotuksia tai ideoita toivotaan hallituksessa jäsenistöltä suunnitelman/hankkeen edistämiseksi.

Koska sukuseuramme on pieni ja taloutemme samoin, kaipaamme jatkuvasti uusia jäseniä/kannatusjäseniä tai sponsoreita.

Tulethan toimintaamme mukaan suunnittelemaan yhteistä tulevaisuuttamme.

Ennenkaikkea meille on tärkeää, että osallistut  sukutietouden kehittämiseen ja   sukuhengen ylläpitämiseen.

Kaikki matrikkeliin ilmoitetut tiedot on kirjattu, mutta uusimpaa matrikkelia ei paineta toistaiseksi, koska vielä on entisiä varastossa, eivätkä ne ole kovin vanhojakaan.